FAQ
» Wat is Solid Surface
Solid Surface is een niet-poreus mineraal materiaal met een mat oppervlak. Het biedt vele voordelen zoals een glad, niet-poreus en optisch naadloos oppervlak. Onzichtbare naden zorgen voor een mooie esthetiek en voorkomen ongewenst binnendringen van kruimels, vuil, vlekken, bacteriën of andere ziekteverwekkers. Onzuiverheden zoals vetvlekken, make-up, haarverf, schoensmeer, etc. worden eenvoudig weggepoetst met water of schuurmiddelen. Krassen en kleine beschadigingen kunnen worden verwijderd door licht te schuren. Gutsen en scheuren moeten mogelijk worden gerepareerd door een professional.
» Hoe werkt de bewegingssensor?
De handleiding van de bewegingssensor kunt u hieronder downloaden:
Stel uw sensor in naar wens.
» Wat is mijn garantietermijn?
Bij Pelipal heeft u:
3 jaar garantie op meubelonderdelen
2 jaar garantie op LED-verlichting en wastafelbladen/opbouwbakken
1 jaar garantie op overige verlichting en elektronica
Voor meer informatie betreffende de garantievoorwaarden klikt u HIER
» Waar vind ik de onderhouds- en reinigingsinstructies?
Al onze onderhouds- en reinigingsinstructies vindt u HIER
» Wat is de levertijd bij Pelipal?
Wij hanteren een levertijd van circa 4 tot 6 weken, uiteraard geheel afhankelijk van het bestelde (maat)programma en de periode van bestelling. Pelipal kent daarnaast ook meerdere programma´s die binnen 1 week leverbaar zijn. Hiervoor kunt u vanzelfsprekend ook uw dealer raadplegen.
» Waar vind ik de montagehandleiding?
Uw montagehandleiding kunt u HIER downloaden.
» Is het ook mogelijk om mijn badmeubel precies passend te maken (maatwerk)?
Wij bieden diverse maatwerk oplossingen. Het is mogelijk om u meubel precies passend in de ruimte te maken. Het programma MAATWERK biedt verschillende variabele mogelijkheden.
De Pelipal dealer kan samen met u tot een passende oplossing komen. Bij Pelipal badmeubelen zijn de mogelijkheden namelijk eindeloos.
» Hoe dien ik een servicemelding in?
Wanneer u een probleem ontdekt raden wij u aan direct contact op te nemen met de dealer waar u het meubel heeft gekocht. Uw dealer zal dan de klacht, schade of het probleem (desgewenst ter plekke) beoordelen en in kaart brengen.
Let op: Controleer aub (samen met uw installateur) de te monteren artikelen. Ontdekt u een gebrek vóór montage, monteer of kit het product dan niet af. Hier geldt: Gemonteerd is Geaccepteerd!
» Is er ook een Pelipal folder?
De Pelipal folders zijn met zorg voor u samengesteld. We hebben onze collectie in het kort samengevat. Uiteraard zijn bij Pelipal de mogelijkheden eindeloos.
Klik op onderstaande link om de folders te bekijken:
» Ik heb een meubel gevonden wat ik graag wil kopen, hoe nu verder?
Graag verwijzen wij u naar een officiële Pelipal dealer. Klik op onderstaande link om een Pelipal dealer bij u in de buurt te vinden:
» Waar vind ik de prijs van een Pelipal badmeubel?
De prijzen van onze meubelen staan op onze website. Klik op het gewenste programma en scroll naar onderen. U ziet dan aan de rechterkant de prijslijst staan.
De prijzen van onze combi-blokken staan niet online. Hiervoor verwijzen wij u graag door naar de voor u dichtsbijzijnde Pelipal dealer
» Mijn vraag staat niet in deze FAQ
Voor product specifieke vragen kunt u zich wenden tot de Pelipal dealer:
Ook is het mogelijk een mail te sturen naar info@pelipal.nl