FAQ

» Wat is Solid Surface

Solid Surface is een niet-poreus mineraal materiaal met een mat oppervlak. Het biedt vele voordelen zoals een glad, niet-poreus en optisch naadloos oppervlak. Onzichtbare naden zorgen voor een mooie esthetiek en voorkomen ongewenst binnendringen van kruimels, vuil, vlekken, bacteriën of andere ziekteverwekkers. Onzuiverheden zoals vetvlekken, make-up, haarverf, schoensmeer, etc. worden eenvoudig weggepoetst met water of schuurmiddelen. Krassen en kleine beschadigingen kunnen worden verwijderd door licht te schuren. Gutsen en scheuren moeten mogelijk worden gerepareerd door een professional.

 

SOLID SURFACE

» Hoe werkt de bewegingssensor?

De handleiding van de bewegingssensor kunt u hieronder downloaden:

BEWEGINGSSENSOR handleiding

Sensor beschrijving

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Stel uw sensor in naar wens.

» Wat is mijn garantietermijn?

Bij Pelipal heeft u: 

3 jaar garantie op meubelonderdelen
2 jaar garantie op LED-verlichting en wastafelbladen/opbouwbakken
1 jaar garantie op overige verlichting en elektronica

 Voor meer informatie betreffende de garantievoorwaarden klikt u  HIER

» Waar vind ik de onderhouds- en reinigingsinstructies?

Al onze onderhouds- en reinigingsinstructies vindt u  HIER

» Wat is de levertijd bij Pelipal?

Wij hanteren een levertijd van circa 4 tot 6 weken, uiteraard geheel afhankelijk van het bestelde (maat)programma en de periode van bestelling. Pelipal kent daarnaast ook meerdere programma´s die binnen 1 week leverbaar zijn. Hiervoor kunt u vanzelfsprekend ook uw dealer raadplegen.

» Waar vind ik de montagehandleiding?

Uw montagehandleiding kunt u  HIER downloaden. 

» Is het ook mogelijk om mijn badmeubel precies passend te maken (maatwerk)?

Wij bieden diverse maatwerk oplossingen. Het is mogelijk om u meubel precies passend in de ruimte te maken. Het programma MAATWERK biedt verschillende variabele mogelijkheden.  

De Pelipal dealer kan samen met u tot een passende oplossing komen. Bij Pelipal badmeubelen zijn de mogelijkheden namelijk eindeloos.

» Hoe dien ik een servicemelding in?

Wanneer u een probleem ontdekt raden wij u aan direct contact op te nemen met de dealer waar u het meubel heeft gekocht. Uw dealer zal dan de klacht, schade of het probleem (desgewenst ter plekke) beoordelen en in kaart brengen.

Let op: Controleer aub (samen met uw installateur) de te monteren artikelen. Ontdekt u een gebrek vóór montage, monteer of kit het product dan niet af. Hier geldt: Gemonteerd is Geaccepteerd!

» Is er ook een Pelipal folder?

De Pelipal folders zijn met zorg voor u samengesteld. We hebben onze collectie in het kort samengevat. Uiteraard zijn bij Pelipal de mogelijkheden eindeloos. 

Klik op onderstaande link om de folders te bekijken:

PELIPAL folders

 

» Ik heb een meubel gevonden wat ik graag wil kopen, hoe nu verder?

Graag verwijzen wij u naar een officiële Pelipal dealer. Klik op onderstaande link om een Pelipal dealer bij u in de buurt te vinden:

VIND HIER UW PELIPAL DEALER

» Waar vind ik de prijs van een Pelipal badmeubel?

De prijzen van onze meubelen staan op onze website. Klik op het gewenste programma en scroll naar onderen. U ziet dan aan de rechterkant de prijslijst staan.

De prijzen van onze combi-blokken staan niet online. Hiervoor verwijzen wij u graag door naar de voor u dichtsbijzijnde Pelipal dealer  

» Mijn vraag staat niet in deze FAQ

Voor product specifieke vragen kunt u zich wenden tot de Pelipal dealer:

VIND HIER UW PELIPAL DEALER

Ook is het mogelijk een mail te sturen naar info@pelipal.nl